فاطمة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!

خبير عيون
نرمين
بوسى
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بوسى
مدير
مدير
بوسى

المساهمات : 115

لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! Empty
مُساهمةموضوع: لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!   لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! Emptyالثلاثاء أبريل 08, 2008 6:57 am

لو خيروك بين الحب والمال فايهما تختار ؟؟؟؟؟؟؟

اود اليوم ان اطرح عليكم هذا السؤال البسيط

واريد اجابة صريحة منكم لو خيروكم ما بين الحب والمال فماذا تختاروا ؟ البعض

يقول الحب ليس سلعة يتداولها الناس ويجب اختيار الحب والبعض يقول المال هو

الحياة ومن لا يمتلك المال لا يعيش .

اريد جواب على سؤالي وبصراحة ..
https://fatma10.yoo7.com
نرمين

نرمين

المساهمات : 44

مُساهمةموضوع: رد: لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!   لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! Emptyالأربعاء أبريل 09, 2008 6:58 am

الحب هو اجمل شئ فى الحيا يجب ان نعيشة ونقضى كل لحظة حب حلوة ولكن لايمكن ان نعيش بدون المال فهذا السؤال حقا محير جدا جداجدا لان الحب والمال هما اهم شئ في الحيا السعيدة ولكنى اختار الحب فأنا لا استطيع ان اعيش بدون حب وان هذا من رابع المستحيلات لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! 126847fbf79f1dd1c
خبير عيون

المساهمات : 7

مُساهمةموضوع: رد: لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!   لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! Emptyالأحد أبريل 27, 2008 5:43 pm

نرمين انا اوافقك انا لو معايا مال وما معايا الحب مقدرش اعيش يوم سعيد ..تحياتى ..
خبير عيوووووووووون
merolord

merolord

المساهمات : 66

مُساهمةموضوع: رد: لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!   لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! Emptyالثلاثاء أبريل 29, 2008 6:31 pm

انا معكم بان الحياه بدون مال او حب لا تعد حياه ولكن انا افضل وجود الحب لان الحب لايقدر بمال ولا يمكن لاحد ان يشترى الحب بالمال فالحب هو السعاده فلو وجد الحب وجدت السعاده ولكن لو وجد المال هل توجد سعاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرمين

نرمين

المساهمات : 44

مُساهمةموضوع: رد: لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!   لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! Emptyالأربعاء أبريل 30, 2008 7:01 pm

طبعا لاء ياميرو مش ممكن تبقى سعيد لو معاك مال ومش عندك حب لكن بردو مش ممكن تعيش بالحب من غير مال مهما كان بس دى وجهة نظر الحياة مش وجهة نظرى
best friend for ever...
المشرفون
المشرفون
best friend for ever...

المساهمات : 64

مُساهمةموضوع: رد: لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!   لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 4:42 am

انا معاكى ان كتير من الناس هتختار المال وهتقول ان المال اولة من الحب
لكن الحب بدونة لاتوجد حياة وفى هذا الوقت لايفيد المال فى اى شىء وبالحب يعيش الانسان لو فقير فى سعادة تغنية عن المال . ومشكورة اختى على هذا الموضوع الجميل
فاطمة

المساهمات : 979

مُساهمةموضوع: رد: لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!   لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 6:18 pm

الله الله الله على الحوار
عجبنى كتير اراء الشباب وانا معكم الحب مثل ( الهواء والماء ) لا يمكن الاستغناء عنه
انا فى انتظار اراء الشابات ولشباب
الموضوع هام بل عو الحياة
لى عودة اخرى
فى انتظارك الاراء
مى

مى

المساهمات : 61

مُساهمةموضوع: رد: لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!   لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!! Emptyالسبت يونيو 28, 2008 7:35 am

فعلا بجد هو سؤال محير جدا الحب مهم جدا فى حياه الانسان وناس كتيره بتعتبره اهم شىء فى الحياه بس اعتقد ان اى حب فى الحياه لازم ليه نهايه فى منها كويسه وفى منها مش كويسه اكيد الكويسه هى الجواز او الخطوبه واصعب حاجه فى الحب الفراق طبعا كلنا عايزين النهايه الجميله لاجمل قصه حب بس لحظه احنا لو فكرنا ان الاتنين دول برغم انهم بيحبوا بعض لكن فقراء هل هيقدروا يكملوا حياتهم فى حب بس من غير اى ارتباط رسمى علشان هم فقراء ويقولوا ان الحب اهم من المال ما اعتقدتش انا العقل والدين ياشباب يسمح بده علشان كده السؤال ده ما نقدرش نستغنى فى عن اى جانب من الجانين سواء حب او مال والحل ان لو اتنين بيحبوا بعض بجد ومعاهم مال هيقدروا ينهوه باحلى نهايه ولو اتنين بيحبوا بعض برضوا بجد وفقراء اعتقد من راى انهم مايسكتوش ويستسلموا ويعيشوا حياتهم حب وبس ياريت يدوروا برضوا على المال وطبعا فى الحلال وبكده هيقدروا يكونوا مستقبل صح بجد علشان كده من راى الجانبين اساسين لاى حب حقيقى يرضى الناس ويرضى الله سبحانه وتعالى

لو خيروك بين الحب والمال ايهما تختاار؟؟!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شوف الحب !!!!
» الحب من الاعماق
» عليك ان تحدد موقفك تجاة الحب . فما هو؟
» الحب الفاشل
» الحب بالحروف الابجدية !!